Hírek
- Európa a sárgabarackon
- Felkerült a Mercedes-Benz csillag a kecskeméti gyár legmagasabb épületére
- Köszönet a segítségért
- Útravaló az S.O.S. Gyermekfalu tehetséges lakóinak
- Példaértékű együttműködés a tehetségekért
- Képzési konferencia és a Top 100 köszöntése a Városházán
Bejegyzések
Keresés
Belépés
Kategóriák
Linkek
- Dr. Zombor Gábor oldala
- Parlament
- Fidesz
- Kecskeméti Lapok
- Kecskemét Város
- Petőfivárosi részönkormányzat
- Vacsiközi Részönkormányzat
Fidesz hírek
- Hatékonyan segíti a Nébih az élelmiszerlánc-biztonságot
- Egyszerűbbé válik a fuvarozás Magyarország és Fehéroroszország között
- A mozgáskorlátozottak számíthatnak a kormányra
- Japán-magyar cég gyárt majd szintetikus gumit Tiszaújvárosban
- "Az önkormányzatoknak átláthatóan kell működniük"
- Új sétány épült a keszthelyi Balaton-parton
- "Politikai kirakatper zajlik Tőkés László ellen"
Baloldali buli
Akarjuk-e, vagy sem, a reklámok, a píárszakma fénykorát éljük. Számos inkább ötlet-, mint szellemdús, mérsékelt tehetségű teremtmény dolgozik a területen. Kis tudással, nagy ambíciókkal. Igaz ugyan, hogy a reklámszakemberek és jelszógyártók fele nem ismeri a magyar nyelvet, ízes kifejezések helyett csak ízetlen megjegyzések ragadnak rá, nem tudja, mi a különbség ínycsiklandó és ínycsiklandozó közt. (Előbbit Krúdy is használta, utóbbit csak a tévében hallani.) Már a szemünk se rebben, ha egy tévéreklámban ötvenedszer is arról értesülünk, hogy a filé a hal legfinomabb része. Pedig nem az. Hanem a húsnak a kicsontozott, halnak a szálkátlanított része.
Hozzászólások:
Szóljon hozzá!
A cikkhez regisztrált olvasóink bejelentkezés után hozzászólhatnak
Még nem regisztrált?
Itt megteheti!